Patrick Jane (Editor)

warcraftasadi

Updated on
Edit
Like
Comment
Share on FacebookTweet on TwitterShare on LinkedInShare on Reddit


بلیزارد علاوه بر تمامی خدمات و مواردی که می توان از طریق نسخه هیرویک The War Within خریداری کرد، برنامه های اشتراک نیز ارائه می دهد. این برنامه ها به بازیکنان امکان دسترسی به محتوای انحصاری مانند سطوح جدید، چالش ها و حالت های بازی را می دهد. با این ها، بازیکنان می توانند تجربه بازی خود را حتی بیشتر سفارشی کنند.

در نتیجه، نسخه هیرویک وار ویتین خدمات و مواردی هستند که بازیکنان می توانند برای لذت بردن از Warcraft و سایر بازی های آنلاین خریداری کنند. آن‌ها می‌توانند سطح‌سازی را سرعت بخشند، آیتم‌ها را بسازند یا به محتوای انحصاری دسترسی پیدا کنند. با نسخه هیرویک جنگ داخلی، بازیکنان می توانند در بازی جلوتر باشند و تجربه بازی خود را حتی بیشتر سفارشی کنند.









بازی های آنلاین به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در سراسر جهان تبدیل شده است و بازی هایی مانند Warcraft به پیشرفت صنعت کمک کرده است. بازیکنان Warcraft خدمات و چیزهای مختلفی دارند که می توانند در بازی خریداری کنند، مانند نسخه اپیک The War Within. این تقویت‌کننده‌های بازی می‌توانند برتری حیاتی نسبت به سایر بازیکنان داشته باشند و می‌توانند به هر بازیکنی در حین بازی آنلاین وارکرفت، مزیت رقابتی بدهد.

نسخه اپیک وار ویتین نوعی آیتم درون بازی هستند که مزایای خاصی را در اختیار بازیکن قرار می دهند. این نسخه اپیک جنگ داخلی از عنوانی به عنوان دیگر متفاوت هستند، اما به طور کلی امتیاز تجربه یا ارز پاداش را افزایش می دهند. با خرید تقویت‌کننده‌های بازی در Warcraft، بازیکنان می‌توانند پیشرفت خود را در بازی شروع کنند و نسبت به سایر بازیکنان برتری پیدا کنند.

تقویت‌کننده‌های بازی را می‌توان با استفاده از ارز واقعی یا ارز مجازی که می‌توان در بازی به دست آورد، برای Warcraft خریداری کرد. بسته به نوع تقویت کننده بازی خریداری شده، بازیکنان می توانند انواع مختلفی از جوایز را باز کنند، از آیتم های اضافی گرفته تا مزایای بازی. در برخی موارد، بازیکنان حتی می توانند با کمک تقویت کننده بازی، مهارت های شخصیت های خود را قوی تر کنند.

در Warcraft، برخی از تقویت‌کننده‌های بازی محبوب‌تر عبارتند از Classic World of Warcraft (WoW) Booster، WoW Powerlevel Booster و WoW Token. کلاسیک WoW Booster جوایز مختلفی مانند آیتم های قدرتمند را ارائه می دهد، در حالی که تقویت کننده Powerlevel به بازیکنان اجازه می دهد تا به سرعت سطح خود را بالا ببرند. در نهایت، WoW Token یک کالای مصرفی است که برای خدمات درون بازی مانند تقویت شخصیت، سوار کردن و نبردهای حیوانات خانگی استفاده می شود.