خرید 100CR6

در صنایع مختلف و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دانستن انواع مختلف

میلگرد خشکه هوایی اصفهان

و کاربرد آنها برای هر طراح یا مهندسی که به دنبال استفاده از این ماده برای پروژه خود است مهم است.

قیمت گرد 1.3207

در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند که هر کدام هدف خاصی دارند. در اینجا برخی از رایج ترین

فروش میلگرد ساختمانی

و کاربرد آنها آورده شده است.

فولاد میله گرد رایج ترین نوع پروفیل فولادی است که در ساخت و ساز و مهندسی استفاده می شود. میله گرد در قطرها و طول های مختلف موجود است که آن را برای بسیاری از مصارف مختلف مانند تکیه گاه ها، آرماتورها، شفت ها و دیگر کاربردهای ساختاری و مهندسی مناسب می کند.

Angle Steel یکی دیگر از

قیمت روز فولاد 1.5920

رایج است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل دو قطعه فلزی است که برای تشکیل یک زاویه قائم خم شده اند. فولاد زاویه اغلب برای ایجاد اتصالات سازه ای، مهاربندها، براکت ها و تکیه گاه ها در اکثر پروژه های ساختمانی و مهندسی استفاده می شود.

فولاد میله مسطح شبیه فولاد زاویه است اما خم می شود تا لبه صافی به آن بدهد. فولاد میله مسطح برای کاربردهای مختلف در محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شود. به عنوان مثال می توان از آن برای جوشکاری، ماشینکاری و شکل دهی استفاده کرد و جزء کلیدی تجهیزاتی مانند سیستم های نوار نقاله است.

پروفیل فولادی شش ضلعی معمولا در بسیاری از پروژه های مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد. این پروفیل شش ضلعی از نورد و جوش 6 ضلع فولاد به شکل چند ضلعی ساخته شده است. پروفیل فولادی شش ضلعی اغلب برای تقویت ساخت و ساز در مناطقی که به استحکام و استحکام بیشتری نیاز دارند استفاده می شود.

قیمت روز گرد 1.8505

مربعی مشابه فولاد میله گرد تولید می شوند.

قیمت روز میلگرد آلیاژی st37

مربعی معمولاً در مناطقی استفاده می شود که به تکیه گاه بیشتری نیاز است و اغلب در پل ها و سایر سازه های بزرگ یافت می شوند.

پروفیل های مستطیلی استیل از نظر شکل مشابه

ورق ck67 اصفهان