راهکارهایی به جهت خنک‌ماندن داخل موج گرما

بر اساس اطلاعات به دست امده توسط کافه بلاگ به نقل از سوی اجوک، بسیاری از سوی ما مشتاقانه منتظر هوای گرم‌تر و احساس آفتاب بر روی صورت خود می باشیم اما مهم می باشد که به جهت هوای گرم آماده باشید زیرا دمای بالا می‌تواند به جهت سلامتی خطرناک باشد.

بسیاری از سوی افراد داخل مواجهه با آفتاب از سوی کرم‌های ضدآفتاب استفاده می‌کنند و البته برخی از سوی افراد از سوی برنزه‌شدن لذت می‌برند اما آفتاب‌سوختگی می‌تواند موضوع بسیار جدی باشد و خطر ابتلا به سرطان پوست را زیاد کردن دهد. به جهت محافظت پوست از سوی کرم ضد آفتاب استفاده کنید و حداقل هر دو ساعت یکبار آن را دوباره تمدید کنید. به جهت پوشاندن سر، گوش و چشمان از سوی کلاه استفاده کنید و عینک آفتابی بزنید.

هنگامی که هوا گرم می‌شود، ممکن می باشد پوست شما نیز خشک‌تر از سوی حد معمول احساس گردد. استفاده از سوی مرطوب‌کننده می‌تواند به حفظ سلامت پوست شما کمک کند. اگر خال یا لکه‌های قهوه‌ای روی پوست خود دارید، معمولا بی‌ضرر می‌مانند اما اگر خونریزی کردند، یا تغییر اندازه، شکل یا رنگ داشتند، بدون معطلی آنها را به پزشک خود نشان دهید.

اگرچه محافظت از سوی پوست مهم می باشد اما قرار گرفتن مستقیم داخل معرض نور خورشید به جهت تولید ویتامین دی ضروری می باشد. کمبود ویتامین دی با اختلالات شناختی، بیماری‌های قلبی عروقی و مشکلات استخوانی مانند پوکی استخوان مرتبط است.

وقتی هوا گرم می باشد به راحتی دچار کم‌آبی یا گرمازدگی می‌شوید اما چگونه از سوی کم آبی بدن جلوگیری کنیم. مطمئن شوید که مایعات زیادی می‌نوشید. سعی کنید ۶ تا هشت لیوان مایعات داخل روز بنوشید و اگر گرم می باشد بیشتر.

یک رژیم‌غذایی متعادل داشته باشید تا به بدنتان کمک کنید نمکی را که با تعریق از سوی دست می‌دهید جایگزین کند. گرمای شدید و شرایط خشک می‌تواند باعث کم‌آبی بدن و گرم‌شدن بیش از سوی حد بدن گردد.

گرمازدگی، خستگی ناشی از سوی قرار گرفتن طولانی‌مدت داخل معرض گرمای بیش از سوی حد می باشد. علائم گرمازدگی شامل سردرد، سرگیجه، حالت تهوع یا استفراغ، تشنگی شدید، تعریق شدید و نبض سریع است.