کدام غذاها بدن را از سوی کم آبی نجات می‌دهند؟

بر اساس اطلاعات به دست امده توسط کافه بلاگ، غذاهای حاوی آب، نه تنها کالری کمتری دارند و به کاهش وزن کمک می‌کنند، بلکه انتخاب مفیدی به جهت جلوگیری از سوی کم آبی بدن هستند. اگرچه آب آشامیدنی بهترین راه به جهت هیدراته کردن (تامین آب بدن) است، اما شما می‌توانید بدن خود را با خوردن غذاهای خاص هم هیدراته کنید.

بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، استفاده از سوی مواد غذایی زیر می‌تواند داخل تامین آب مورد نیاز بدن موثر باشد:

_ ماست: یک بسته ماست ساده حاوی ۸۵ تا ۸۸ درصد آب می باشد. به علاوه این که مصرف آن نیاز به کلسیم و برخی از سوی ویتامین‌های گروه ب مانند ویتامین ب۱۲ و ریبوفلاوین را برطرف می نماید. به جهت خرید ماست، مطمئن باشید که نوع پروبیوتیک آن را به جهت حفظ سلامت گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن انتخاب می‌کنید.

_ سالاد سبز: دو فنجان سالاد حاوی سبزیجات سبز، حاوی ۱۵ کالری و ۹۰ درصد آب می باشد. این سبزیجات غنی از سوی مواد مغذی مانند فولات، ویتامین ث، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند و به حفظ سلامت چشم و پوست نیز کمک می‌کنند.

_ توت فرنگی: غنی از سوی ویتامین ث، فولات و ویتامین ب به جهت رشد سالم سلول‌های جدید می باشد. توت فرنگی ۹۱ درصد آب، زغال اخته ۸۵ درصد آب و تمشک نیز ۸۵ درصد آب داخل هر فنجان دارد.

_ هندوانه: تقریبا ۹۲ درصد از سوی یک هندوانه را آب تشکیل می‌دهد. هندوانه منبع خوبی از سوی ویتامین ث می باشد و لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود داخل آن به محافظت داخل برابر سرطان و بیماری‌های قلبی کمک می نماید.

_ اسفناج: اسفناج غنی از سوی فیبر می باشد. همچنین ۹۲درصد آب دارد. اسفناج شامل آنتی اکسیدان بوده و مصرف یک فنجان از سوی آن داخل روز، ۱۵ درصد از سوی میزان نیاز به ویتامین E را برطرف می نماید.

_ گوجه فرنگی: داخل هر زمان از سوی سال وجود دارد. یک کاسه گوجه فرنگی را می‌توانید همراه با پنیر و ریجان به عنوان میان وعده مصرف کنید. گوجه فرنگی ۹۴ درصد آب دارد و بهترین انتخاب به جهت رفع تشنگی داخل طول روز است.

_ خیار: ۹۵ درصد از سوی یک فنجان خیار خرد شده را آب تشکیل می‌دهد. خیار حاوی فیبر و برخی از سوی ویتامین‌ها از سوی جمله ویتامین ث می باشد و مصرف یک فنجان از سوی آن، ۶ درصد از سوی میزان نیاز به این ویتامین را داخل روز برطرف می نماید.

انتهای پیام