Your Universal Remote Control Center
RemoteCentral.com
View Remote Central Member Profile
Up level
Up level
The following page was printed from RemoteCentral.com:

Login:
Pass:
 
 

Personal Information
User Name:mahlin
Email:
rys.frmngmlm
Please note that in order to prevent email harvesting, the address displayed above has been "munged" and cannot be cut-and-paste - you must manually type it as you see it into your email application.
RC Mail:Login to send a private message!
About Me:در ساختمان ها از انواع چسب کاشی خمیری و سرامیک برای نگه داشتن کاشی و سرامیک در جای خود استفاده می کنند. چسب کاشی و سرامیک در دو نوع پایه آب و پایه حلال موجود است. چسب های پایه آب ساده ترین نوع چسب برای کار و تمیز کردن هستند. با این حال، درمان آنها بیشتر طول می کشد. چسب های مبتنی بر حلال به سرعت درمان می شوند، اما کار با آنها و تمیز کردن آنها دشوارتر است.

به طور کلی چسب کاشی و سرامیک را با چاقوی بتونه یا ماله بریده بر پشت کاشی می زنند. اندازه شکاف روی ماله به اندازه کاشی بستگی دارد. به طور کلی، هر چه کاشی بزرگتر باشد، بریدگی بزرگتر است. هنگامی که چسب به پشت کاشی زده می شود، کاشی در جای خود روی سطحی که قرار است به آن بچسبد فشار داده شود.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که چسب کاشی و چسب سرامیک پرسلان ضد آب است، لزوماً برای استفاده در فضای باز نیست. برای پروژه های فضای باز، بهتر است از چسبی استفاده کنید که به طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده است.
User Statistics
Status:Junior Member
Registered:June 30, 2023
- Has been a member for 9 months, 19 days.
Forum Posts:0
Last Post:N/A
User Search:

Hosting Services by ipHouse