کفسابی

 

کفسابی سنگ کف سازی حقایق، نقد و بررسی و راهنمای زیباست. آن خاطره انگیز. این طبیعی پوشش کف سنگ جامد است – ۳۰۰ میلیون سال در ساخت! تاریخ: کف سنگ چیزی است که هیچ کفپوش دیگر می تواند ارائه. معماران و طراحان از آغاز تمدن سنگ سنگ طبیعی برای مهم ترین آثار خود استفاده کرده اند. در کشور در سراسر جهان، سنگ به مدت طولانی به انتخاب پذیرفته شده برای کلیساهای جامع، بناهای تاریخی، موزه ها، خانه های دولت و، البته، خانه بوده است.

انواع کفسابی سنگ

ممکن است گفته آن یک ایده قدیمی است. درباره ۲۶۳۰ قبل از میلاد، گام فرعون جوزر هرم از کفسابی حومه مصر افزایش یافت. این بزرگترین ساختمان در زمان خود بود و خیلی از آن از سنگ ساخته شده است. این آرامگاه به معنای تا ابد و با ساخت آن از سنگ بود، آن را در واقع خشتی معمولا در اهرام تحتانی استفاده دوام یافت. این معمار، IMHOTEP، با اختراع معماری سنگ اعتبار است.
سه نوع اساسی از سنگ که از آن ما حک کردن کف سنگ وجود دارد:

  • رسوبی
  • اذرین
  • دگردیس

تراورتن و سنگ آهک نمونه هایی از سنگهای رسوبی هستند. گرانیت یک نمونه از سنگ های آذرین است. تخته سنگ و سنگ مرمر و نمونه هایی از سنگ های دگرگونی هستند. کفپوش سنگ به مدت طولانی مواد کفسابی کفپوش انتخابی ممتاز و نخبگان در نظر گرفته شده است. فکر می کنم قلعه ها و کاخ. اما این است که دیگر مورد. پیشرفت در تکنولوژی کمک کرده اند که روند کار فشرده بسیار مقرون به صرفه تر و صرفه جویی است به مصرف کنندگان مدرن و روز تصویب شده است. از آنجا که خانه خود را از قلعه خود را، چرا کف سنگ در نظر بگیریم؟

کفسابی

کفسابی حرفه ای

مسیر سنگ به خانه خود را در یک معدن سنگ آغاز می شود. بلوک های بزرگی از سنگ از زمین قطع و حمل و نقل به یک کارخانه فرآوری. آیا می دانید که سنگ فقط یک سنگ است تا آن را استخراج شده است؟ تنها پس از برش آن را به نام سنگ. بلوک ها به اسلب را کاهش دهد. اسلب و سپس به یک جعل دوباره به قطع، شکل و جلا کفسابی
امروز، معادن سنگ طبیعی می توان در سراسر جهان، از جمله ایتالیا، چین، اسپانیا، هند، کانادا، مکزیک و حق در اینجا در ایالات متحده خوب قدیمی A.
از جمله مزایای استفاده از سنگ یکی بسیار عملی است. کفپوش سنگ سنگ طبیعی تقریبا همیشه ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش می دهد. و بر خلاف دیگر انواع کفپوش (اما مثل یک شراب خوب)، آن را با سن بهبود می بخشد.
در حالی که بسیاری از اطلاعات در این بخش اشاره به سنگ طبیعی است، یک جایگزین به نام سنگ تولیدی (یا متراکم شدن سنگ) وجود دارد. این یک محصول سنگ مصنوعی است که می تواند برای کفپوش کفسابی استفاده می شود و معمولا ارزان تر از سنگ طبیعی است.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان و قواعد آن به طور خلاصه، طراحی وب سایت به معنای برنامه ریزی، ایجاد و به روز رسانی از وب سایت. طراحی وب سایت همچنین شامل معماری اطلاعات، ساختار وب سایت، رابط کاربری، ارگونومی ناوبری، طرح بندی وب سایت ها، رنگ ها، تضاد، فونت ها و تصاویر (عکاسی) و همچنین طراحی آیکون.

اصول کلیدی طراحی سایت ارزان

همه این عناصر وب سایت با هم ترکیب وب سایت فرم. اغلب، به معنی از “طراحی” صرفا به عنوان یک جنبه بصری طراحی سایت ارزان درک شده است. در واقع، طراحی وب سایت شامل عناصر انتزاعی تر مانند قابلیت استفاده، ارگونومی، سنتطراحی سایت ارزان طرح، عادات کاربر، منطق و ناوبری و چیزهای دیگر که ساده با استفاده از وب سایت ها و کمک به پیدا کردن اطلاعات سریعتر.

گاهی اوقات طرف فنی طراحی وب سایت است که در تعریف طراحی تاکید کرد. مطمئنا، ساختمان وب سایت های مدرن شامل برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP، ASP و CGI، طرف بصری وب سایت های که با HTML و CSS تعریف شده است، تجربه کاربر با پویا جاوا اسکریپت و آژاکس افزایش یافته است. هنگامی که صحبت طراحی سایت ارزان کردن به افراد با دانش فنی ضعیف، به جای صحبت کردن در مورد جزئیات فنی، ما در ویژگی های تمرکز، E. گرم. تا چه حد ممکن است برای به روز رسانی یک وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوا و ویژگی های که به کاربران قابل مشاهده است.

طراحی سایت ارزان

در شرایط کلاسیک، طراحی توصیف ظاهر بصری از یک وب سایت. روش سنتی شامل کنتراست، رنگ آمیزی، تعادل، تاکید، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، اشکال، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون ها، بافت پس زمینه و فضای کلی از طراحی کلی وب سایت.

همه این عناصر با اصول اساسی طراحی به منظور ایجاد یک نتیجه فوق العاده است که مطابق با اهداف تعیین طراحی سایت ارزان شده برای وب سایت ترکیب شده است.

چگونه به یادگیری طراحی سایت ارزان ؟

اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های مدرن طراحی وب سایت، شیوه های وب سایت خوب و استانداردهای طراحی وب سایت – همه در قالب ساده و قابل فهم، پس شاید بهتر است به از guidegook “طراحی وب سایت آموزش”، ارائه می دهد که تمرینات طراحی ساده و ایجاد شروع مهارت های خود را گام به گام. مهمتر از همه، این کتاب ارائه می دهد هر دو ایده ها و تمرینات چگونه برای شروع و ایجاد مهارت های خود را به صورت تدریجی.

طراحی سایت ارزان قیمت

طراحی سایت ارزان قیمت طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها، و زیبا و تنظیم و اجرای آنها، از اصول خاصی را برای یک هدف خاص هدایت است. طراحی وب سایت یک فرآیند مشابه خلقت است، با هدف ارائه مطالب را در صفحات وب الکترونیکی، که کاربران نهایی می توانید از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشید.

طراحی سایت ارزان قیمت و عناصر آن

طراحی وب سایت با استفاده از بسیاری از همان عناصر کلیدی بصری به عنوان یکی از فروشندگان پیشرو طراحی مانند: چیدمان: این راه گرافیک، تبلیغات و متن چیده می شوند است. در جهان وب، یک هدف مهم این است که برای کمک به نمایش اطلاعات آنها در یک نگاه به دنبال پیدا این شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی. رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتریان؛ آن می تواند طراحی سایت ارزان قیمت ساده سیاه و سفید به طراحی چند رنگ، انتقال شخصیت یک فرد و یا نام تجاری یک سازمان، با استفاده از رنگ های وب امن.

گرافیک: گرافیک می تواند شامل آرم، عکس ها، کلیپ آرت و یا آیکون ها، همه از آن منظور ارتقاء طراحی وب. برای دوستی کاربر، این نیاز به مناسب قرار داده می شود، کار با رنگ و محتوای صفحه وب، در حالی طراحی سایت ارزان قیمت که ساخت آن خیلی متراکم و یا آهسته به بار. فونت: استفاده از فونت های مختلف می توانید یک طراحی وب سایت را بالا ببرد. اکثر مرورگرهای وب تنها می تواند یک شماره را انتخاب کنید از فونت ها، شناخته شده به عنوان “فونت های وب امن” خوانده شده، بنابراین طراح خود را به طور کلی در این گروه به طور گسترده ای پذیرفته می کنند.

طراحی سایت ارزان قیمت

 

محتوا: محتوا و طراحی می تواند با هم کار کنند به منظور افزایش این پیام از سایت از طریق تصاویری و متن. متن نوشته شده همیشه باید مرتبط و مفید باشد، تا که به اشتباه نیست خواننده و آنچه طراحی سایت ارزان قیمت آنها می خواهند به طوری که آنها در سایت باقی می ماند به آنها بدهد. محتوا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و با طول مناسب، ترکیب کلمات کلیدی مرتبط.

ایجاد طراحی وب سایت ارزان کاربر پسند

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب است که ایجاد یک سایت زیبا و بصری قانع کننده، یک وب سایت باید هم همیشه کاربر نهایی در نظر بگیرند. کاربر دوستی را می توان با توجه به عوامل زیر به دست آورد. ناوبری: معماری سایت، منو ها و دیگر ابزار ناوبری در طراحی وب سایت باید با در نظر گرفتن چگونه کاربران فهرست و جستجو ایجاد می شود. هدف این است که برای کمک به کاربر به حرکت در اطراف سایت را با سهولت، موثر پیدا کردن اطلاعات آنها نیاز به. چند رسانه ای: مرتبط و محرک های صوتی در طراحی می تواند کمک به کاربران برای درک اطلاعات، توسعه درک در شیوه ای آسان و سریع است. این می تواند بازدید کنندگان را تشویق به صرف زمان بیشتری در صفحه وب. سازگاری: طراحی صفحه وب، به انجام همان اندازه نیز در مرورگرهای مختلف و سیستم عامل، برای افزایش دید آن است.

  • فناوری: پیشرفت در تکنولوژی به طراحان آزادی برای اضافه طراحی سایت ارزان قیمت کردن جنبش و نوآوری، اجازه می دهد برای طراحی وب است که همیشه تازه، پویا و حرفه ای است.
  • سلامت: افزایش مشارکت کاربران فعال و مشارکت، با اضافه کردن جعبه نظر و نظر سنجی در طراحی. تبدیل کاربران از بازدید کنندگان به مشتریان با اشکال ایمیل و خبرنامه علامت یو پی اس.
  • تورنتو حرفه ای طراحی وب سایت ایجاد طراحی بسیار عالی رابط کاربری (UI) برای یک تجربه وب رضایت بخش است. آنها با استفاده از برنامه ریزی انتقادی و تجزیه و تحلیل برای طراحی و توجه به مشخصات مشتری، تبدیل می شود فرآیند پیچیده را به یک قطعه ساده و ظریف از هنر است.

کنکور ارشد عمران

کنکور ارشد عمران در اسپانیا، یک درجه مهندسی عمران می تواند پس از چهار سال تحصیل در شاخه های مختلف ریاضیات، فیزیک، مکانیک، و غیره درجه به دست آورده است به نام Grado از EN ها Ingeniería مدنی دست آمده است. مطالعات بیشتر در یک دانشکده تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکترا.

کنکور ارشد عمران و اصول آن

قبل از وضعیت فعلی، که شده است، قبل از اجرای فرآیند بولونیا در سال ۲۰۱۰، در رشته مهندسی عمران در اسپانیا می تواند پس از سه تا شش سال مطالعه به دست آمده و به دو درجه اصلی تقسیم شد. در مورد اول، درجه به دست آورده اینگنیرو TECNICO د ها Obras Públicas (ITOP) نامیده کنکور ارشد عمران می شد، به معنای واقعی کلمه به کنکور ارشد عمران عنوان “مهندس کارهای عمومی” پس از سه سال مطالعه و معادل به دست آمده به یک لیسانس عمران ترجمه شده است. در مورد دوم، درجه تحصیلی اینگنیرو د Caminos از، کانالس Y Puertos، که به معنای واقعی کلمه به معنی “بزرگراه ها، کانال ها و بنادر مهندس” (که اغلب به اینگنیرو د Caminos از یا ICCP کوتاه) نامیده می شد، هر چند مهندسان عمران در عمل اسپانیا در زمینه همان به عنوان مهندسین عمران در جای دیگر است. این مدرک معادل به کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و بعد از پنج یا شش سال مطالعه بسته به مدرسه اعطای عنوان به دست آمده.

دانشکده مهندسی اولین اسپانیایی مدنی اسکوئلا ویژه د INGENIEROS د Caminos از Y کانالس (در حال حاضر به نام اسکوئلا TECNICA برتر د INGENIEROS د Caminos از، کانالس Y Puertos)، در سال ۱۸۰۲ در مادرید تاسیس و به دنبال آن اسکوئلا ویژه د Ayudantes د ها Obras Públicas (در حال حاضر بود نام اسکوئلا Universitaria د ها Ingeniería TECNICA د ها Obras Públicas د لا دانشگاه Politécnica مادرید)، در سال ۱۸۵۴ در مادرید تاسیس شد. هر دو مدرسه در حال حاضر به دانشگاه فنی مادرید تعلق دارند.

در اسپانیا، یک مهندس عمران است که توانایی های فنی و حقوقی به طراحی پروژه از هر شاخه، بنابراین هر مهندس عمران اسپانیایی می توانید پروژه های در مورد سازه، ساختمان (به جز سازه های مسکونی که برای معماران محفوظ)، پایه، هیدرولیک، محیط زیست، حمل و نقل نظارت ، شهرسازی، و غیره

آمادگی برای کنکور ارشد عمران

در اسپانیا، وظایف مهندسی مکانیک و برق تحت مدرک مهندسی صنعتی گنجانده شده است. پادشاهی متحده [ویرایش] یک مهندس عمران خبره (شناخته شده به عنوان مهندس خبره کنکور ارشد عمران و یا حرفه ای در کشورهای دیگر) یک عضو از مؤسسه مهندسان عمران است، و نیز تصویب کرده است امتحانات عضویت. با این حال یک مهندس عمران غیر رسمی ممکن است به یک عضو از مؤسسه مهندسان عمران یا موسسه مهندسی نقشه برداران مدنی. از توضیحات “مهندس عمران” به اعضای هر سازمان حرفه ای خاص محدود نیست اگر چه “مهندس خبره مدنی” است.

شرق اروپا  در بسیاری از کشورهای اروپای شرقی، مهندسی عمران به عنوان یک مدرک مجزا و یا حرفه ای وجود ندارد اما مختلف آن زیر حرفه اغلب در دانشکده های دانشگاه جداگانه مورد مطالعه و انجام به عنوان حرفه جداگانه، چه آنها که در دانشگاه های غیر نظامی یا دانشکده مهندسی نظامی تدریس می شود. حتی بسیاری از مدارس عالی پلی تکنیک را از درجه های جداگانه برای هر رشته تحصیلی. به طور معمول در زمین شناسی، علم مساحی مطالعه، مهندسی سازه و مهندسی شهری اجازه می دهد تا یک فرد برای به دست آوردن مدرک در رشته مهندسی ساخت و ساز. مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو، هیدرولیک و حتی گاهی اوقات متالورژی زمینه در درجه در “مهندسی ماشین آلات” می باشد. کنکور ارشد عمران علوم کامپیوتر، مهندسی کنترل و مهندسی برق رشته ها را در تحصیل در رشته مهندسی برق، در حالی که امنیت، ایمنی، مهندسی محیط زیست، حمل و نقل، آب و هواشناسی در این رده از خود هستند، معمولا با درجات خود، یا در دانشکده های دانشگاه جداگانه و یا در مدارس پلی تکنیک.

ایالات متحده در ایالات متحده، مهندسین عمران معمولا توسط شهرداری ها، شرکت های ساختمانی، شرکت های مهندسی مشاور، معمار / شرکت مهندس، نظامی، دولت های ایالتی و دولت فدرال به کار. هر ایالت نیاز مهندسین که خدمات خود را به عموم مردم ارائه توسط دولت مجوز بگیرند. [۷] صدور پروانه است جلسه تعیین نیاز آموزش و پرورش، بررسی، و تجربه کاری به دست آمده. الزامات خاص توسط دولت متفاوت است.

کنکور ارشد عمران

به طور معمول مهندسان مجوز باید از یک دانشگاه-ABET معتبر و یا برنامه های مهندسی کالج با حداقل مدرک لیسانس فارغ التحصیل، [۸] تصویب اصول آزمون مهندسی، به دست آوردن چند سال تجربه مهندسی تحت نظارت یک مهندس دارای مجوز، پس از آن عبور اصول و عملکرد آزمون مهندسی. پس از اتمام این مراحل و اعطای مجوز توسط هیئت دولت، مهندسان ممکن است به عنوان “مهندس حرفه ای” یا PE در تبلیغات و اسناد استفاده کنید. اکثر ایالت اجباری مورد نیاز آموزش مداوم اجرا کرده اند برای حفظ مجوز. [۸]

نتیجه گیری

نوشتار اصلی: انجمن مهندسان عمران آمریکا ASCE (انجمن مهندسان عمران آمریکا) نشان دهنده بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ اعضای حرفه ای مهندسی عمران در سراسر جهان. عضو رسمی انجمن ASCE باید مدرک لیسانس از یک برنامه مهندسی عمران معتبر نگه دارید و یک مهندس حرفه ای با مجوز و یا شارژ پنج سال مسئول تجربه مهندسی. [۹] اکثر مهندسین عمران پیوستن به این سازمان به از اخبار به روز می شود، پروژه ها، و روش (مانند پایداری) مربوط به مهندسی عمران؛ و همچنین کمک تخصص و دانش خود را به دیگر مهندسین عمران و دانشجویان اخذ مدرک مهندسی عمران خود را.نوشتار اصلی: مؤسسه مهندسان عمران

یخ (مؤسسه مهندسان عمران) در سال ۱۸۱۸ تاسیس شد، نشان دهنده، در سال ۲۰۰۸، بیش از ۸۰،۰۰۰ اعضای حرفه ای مهندسی عمران در سراسر جهان. بازوی تجاری آن، توماس تلفورد با مسئولیت محدود، آموزش، استخدام، چاپ و نشر و قرارداد خدمات فراهم می کند.

ارشد عمران

ارشد عمران یک مهندس عمران کسی که شیوه مهندسی عمران است – استفاده از برنامه ریزی، طراحی، ساخت، نگهداری و زیرساخت عامل در حالی که حفاظت از سلامت عمومی و محیط زیست، و همچنین بهبود زیرساخت های موجود که مورد غفلت قرار گرفته شده است.

ارشد عمران و مبانی آن

مهندسی عمران یکی از قدیمی ترین رشته های مهندسی است، زیرا با محیط ساخته [۱] از جمله برنامه ریزی، طراحی و نظارت بر ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری از سازه های ساختمانی، و امکانات، مانند جاده ها، راه آهن، فرودگاه ها، پل ها، بنادر، کانال، سد می پردازد ، پروژه های آبیاری، خطوط لوله، نیروگاه های برق و سیستم های آب و فاضلاب [۲]

مهندس مدنی مدت در سال ۱۷۵۰ در مقابل مهندسان کار بر روی پروژه عمران با مهندسان نظامی تاسیس شد، [۳] که در تسلیحات و دفاع کار کرده است. با گذشت زمان، مختلف زیر رشته مهندسی عمران شناخته می شوند [۴] و خیلی از تجهیزات نظامی توسط مهندسی عمران جذب شده است. [۵] دیگر شیوه های مهندسی به عنوان ارشد عمران رشته های مهندسی مستقل، از جمله مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، و الکتریکی شناخته شد مهندسی.

در بعضی از نقاط، یک مهندس عمران نقشه برداری زمینی ممکن است انجام. در برخی ارشد عمران دیگر، نقشه برداری نقشه برداری محدود به ساخت و ساز است، مگر اینکه یک مدرک اضافی به دست آمده است.
مهندسین عمران معمولا در یک تخصص خاص عمل، مانند مهندسی ساخت و ساز، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی سازه، توسعه زمین، مهندسی حمل و نقل، مهندسی هیدرولیک، مهندسی محیط زیست و. برخی مهندسین عمران، به ویژه کسانی که کار را برای سازمان های دولتی، ممکن است در سراسر تخصص های متعدد را، بخصوص زمانی که در توسعه زیرساخت های حیاتی یا تعمیر و نگهداری درگیر شده است.

اصول ارشد عمران

در حالی که همه مهندسین عمران تمایل به صرف حداقل برخی از زمان کار “در سایت”، بسیاری از کار مهندسی عمران مدرن در دفاتر انجام می شود، کار با برنامه و یا کامپیوتر.
محیط کار [ویرایش]
مهندسین عمران به طور کلی در انواع مختلف از مکان و شرایط کار می کنند. بسیاری از صرف خارج از منزل در سایت های ساخت و ساز به طوری که آنها می توانید عملیات نظارت و یا حل مشکلات در محل. [۲] این کار است به طور معمول ترکیبی از در مطب و در محل کار. ترین کار تمام وقت.

آموزش و پرورش و صدور مجوز [ویرایش]
در بسیاری از کشورها، یک مهندس عمران خواهد از یک مدرسه متوسطه در رشته مهندسی عمران، که نیاز به یک پس زمینه قوی در ریاضیات و علوم طبیعی فارغ التحصیل. این درجه به طور معمول دارای ارشد عمران مدرک کارشناسی، هر چند بسیاری از مهندسان عمران مطالعه بیشتر برای به دست آوردن کارشناسی ارشد، مهندس، دکترا و درجه دکترا. در بسیاری از کشورها، مهندسین عمران در معرض اخذ مجوز. در برخی از حوزه های قضایی با صدور مجوز اجباری، افرادی که مجوز بدست آوردن نیست ممکن است خود را پاسخ نمی “مهندسین عمران.”

کارشناسی ارشد عمران

در بلژیک، مهندس عمران (IR به صورت مختصر.) (به فرانسوی: Ingénieur عمران، هلندی: Burgerlijk Ingenieur) یک عنوان قانونی محافظت قابل اجرا به فارغ التحصیلان دوره های مهندسی پنج ساله یکی از شش دانشگاه ها و آکادمی نظامی سلطنتی است. تخصص خود می تواند تمام زمینه های مهندسی: عمران، سازه، برق، مکانیک، شیمیایی، فیزیک و حتی علوم کامپیوتر [۶] این استفاده از عنوان ممکن است سردرگمی به زبان انگلیسی را موجب شود بلژیکی مهندس “مدنی” می تواند یک دارند تخصص های دیگر از مهندسی عمران. در واقع، بلژیکی ها با استفاده از صفت “مدنی” به عنوان یک مخالف به مهندسان نظامی.

تشکیل مهندس عمران دارای پایه قوی ریاضی و علمی و در رویکرد نسبت به عملی مهندس صنعتی گرا (نشستند.) در یک برنامه پنج ساله در یک پلی تکنیک تحصیل نظری است. به طور سنتی، دانش آموزان به تصویب امتحان ورودی در ریاضیات به شروع مطالعات مهندسی عمران مورد نیاز بود. این آزمون در سال ۲۰۰۴ برای فلاندرز انجمن لغو شد، اما هنوز هم در جامعه فرانسه سازمان یافته است.

ارشد عمران

کنکور ارشد عمران

در کشورهای اسکاندیناوی، مهندس عمران (civilingenjör (سوئدی)، sivilingeniør (نروژی)، civilingeniør (دانمارکی)) به درجه حرفه ای برای اولین بار است، تقریبا معادل کارشناسی ارشد در مهندسی ارشد عمران ، و یک عنوان حفاظت شده توسط موسسات انتخاب از فن آوری به دانش آموزان داده می شود. همانطور که در انگلیسی کلمه است منشاء آن در تمایز بین مهندسان نظامی و غیر نظامی، به عنوان در قبل از شروع قرن ۱۹ تنها مهندسان نظامی وجود داشته است و پیشوند “مدنی” یک راه برای جدا کسانی که مهندسی در یک دانشگاه عادی تحصیل کرده بود از همتایان نظامی خود را. امروز درجه دهانه بیش از همه زمینه ها در مهندسی مانند مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، علوم کامپیوتر، مهندسی الکترونیک، و غیره

به طور کلی تفاوت اندکی بین کارشناسی ارشد در رشته مهندسی و اسکاندیناوی درجه مهندس عمران، برنامه دومی داشتن روابط نزدیک تر با خواسته های صنعت وجود دارد. یک مهندس عمران است که شناخته شده ترین این دو؛ هنوز هم، این منطقه از تجربه و تخصص برای بسیاری از مردم گیج باقی مانده است. تفاوت قابل توجه دوره اجباری در ریاضیات و فیزیک است، صرف نظر از درجه کارشناسی ارشد معادل است، به عنوان مثال علوم کامپیوتر.

نتیجه گیری

اگر چه یک مهندس کالج (högskoleingenjör، diplomingenjör / mellaningenjör (سوئدی)، høgskoleingeniør (نروژی)، diplomingeniør (دانمارکی)) تقریبا با مدرک لیسانس علوم در اسکاندیناوی ارشد عمران معادل است، برای تبدیل شدن به یک مهندس عمران، اغلب تا به حال به انجام تا یک سال اضافی از با هم تداخل دارند مطالعات نسبت به رسیدن به یک B.Sc./M.Sc. ترکیبی. دلیل این است که نظام آموزش عالی به طور کامل به سیستم استاندارد بین المللی فارغ التحصیلی به تصویب رسید، از آن به عنوان یک مدرک حرفه ای درمان می شود. امروز (۲۰۰۹) این است که شروع به تغییر با توجه به روند بولونیا.

اسکاندیناوی “civilingenjör” در زمینه های بین المللی معمولا خودش را “کارشناسی ارشد در مهندسی” و گاهی اوقات لباس یک حلقه کلاس مهندسی. در موسسه تکنولوژی نروژی (در حال حاضر دانشگاه نروژی علم و صنعت)، این سنت را با یک حلقه NTH به ۱۹۱۴ می رود، قبل از حلقه آهن کانادا.

در نروژ، با عنوان «Sivilingeniør” دیگر نمی خواهد بعد از سال ۲۰۰۷ صادر می شود، شده است و با “استاد من صنعتی” جایگزین شده است. در ترجمه انگلیسی از دیپلم، عنوان خواهد بود “کارشناسی ارشد”، از “استاد از فناوری” است یک عنوان معتبر در جهان انگلیسی زبان است. سال با هم تداخل دارند اضافی از مطالعات نیز با این تغییر لغو شده است را به درجه نروژی به همتایان بین المللی خود برابر بیشتر است.