فالوور اینستاگرام

 


یکی دیگر از مزایای خرید فالوور این است که می تواند به شما در ایجاد اثبات اجتماعی کمک کند. اثبات اجتماعی این ایده است که مردم به احتمال زیاد به کسی که قبلاً فالوورهای زیادی دارد اعتماد می کنند و با او درگیر می شوند. بنابراین، اگر در تلاش برای جذب فالوورهای جدید هستید، خرید چند هزار فالوور می تواند کمک کننده باشد.

در نهایت، فالوور اینستاگرام نیز می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. اگر می‌خواهید اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک رشد دهید، زمان و تلاش زیادی می‌برد. اما اگر در حال خرید فالوور هستید، می توانید رشد خود را به سرعت شروع کنید و خیلی سریعتر به تعداد فالوورهای مورد نظر خود برسید.

البته خرید فالوور واقعی اینستاگرام معایبی هم دارد. برای اولین بار، مهم است که مطمئن شوید که از یک شرکت معتبر خرید می کنید. کلاهبرداری های زیادی وجود دارد، و اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت برای فالوورهای جعلی هزینه کنید.

یکی دیگر از معایب این است که خرید فالوور می تواند به تعامل شما آسیب برساند. اگر همه فالوورهای شما جعلی باشند، با پست های شما ارتباط برقرار نمی کنند. و اگر مراقب نباشید، پست های شما ممکن است به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند.

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator