• Public Gallery  • Help  
• Join Now!  • Log In  • Feature Tour
 nazita parhan | Home > 
Create an Apple ID
اگر به دنبال خرید اپل آیدی هستید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. برای شروع، برای خرید از فروشگاه اینترنتی اپل، استفاده از iCloud، iMessage، FaceTime و موارد دیگر، یک خرید اپل ایدی عمده لازم است. علاوه بر این، داشتن Apple ID به شما امکان می دهد به تعدادی از خدمات دیگر مانند App Store، Apple Music، Apple TV+ و غیره دسترسی داشته باشید.

بنابراین، مزایای خرید اپل آیدی چیست؟ اینجا چندتایی هستند:

دسترسی به خدمات اپل: همانطور که گفته شد، خرید اپل ایدی با ایمیل به شما امکان دسترسی به تعدادی از خدمات اپل را می دهد. این شامل App Store، Apple Music، Apple TV+، iCloud، iMessage و موارد دیگر می شود.

راحتی: داشتن Apple ID همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از خرید اپل ایدی خود وارد تعدادی از برنامه ها و وب سایت های شخص ثالث شوید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید تعداد زیادی نام کاربری و رمز عبور مختلف را به خاطر بسپارید.

امنیت بهتر: اپل امنیت را جدی می گیرد و این شامل Apple ID شما نیز می شود. با احراز هویت دو مرحله ای، خرید اپل آیدی شما از همیشه امن تر است.

اشتراک گذاری خانوادگی: اشتراک گذاری خانوادگی یک راه عالی برای اشتراک گذاری خرید، تقویم، عکس و موارد دیگر با اعضای خانواده است. و با Apple ID، می‌توانید Family Sharing را برای حداکثر شش نفر تنظیم کنید.

اینها تنها تعدادی از مزایای خرید اپل آیدی است. بنابراین، اگر به دنبال استفاده حداکثری از دستگاه اپل خود هستید، حتما اپل آیدی بخرید.
Date(s): August 25, 2023. Album by nazita parhan. 1 - 1 of 1 Total. 0 Visits.
The trial period has ended and the account is fully intact.
If you are the account owner, upgrade your account to access it. Click
here.